Thursday 14 September 2017

Swart Hond Trading System Meta Trader


BlackDogSystem Review Besoek webwerf Ek het met die honde vir laaste nege maande of so nie. Ive reeds in 'n posisie om live ambagte en die belangrikste winsgewende kinders maak. Sonder enige twyfel, het dit slegs moontlik vir twee dinge, naamlik (1) 'n goeie stelsel en (2) 'n groot ondersteunende gemeenskap Im gonna gaan 'n bietjie oor die punte. Swart Hond stelsel het alles wat mens nodig om die FX handel wanneer dit kom by te voeg aanwysers en templates om die grafiek, nie 'n enkele meer aanwyser is nodig om 'n winsgewende handel te maak. In die tweede plek is Swart Hond stelsels goed gedefinieer en beskryf met visuele voorstellings wat dit makliker maak om te verstaan ​​maak. Enige ernstige handelaar kan maak as behoorlike studietyd en voorraad tyd belê. Nou kom die tweede punt in gesprek wat die ondersteuning van die gemeenskap 'n mens kry net na (s) hy registreer vir die stelsel. Ek is nie nou eers gaan veel daaroor. Ek het net een woord om die gemeenskap te beskryf - die beste. Nadat dit alles, het gesê voordat ek pen neer, vir diegene wat nog nie 'n stelsel werk vir hulle te doen, wil ek sê dat die stelsel werk net wanneer jy wil om dit te. Dit is julle wat moet werk en gee dit 'n behoorlike gaan nie, want jy rond sal gebruik word om dit nie andersom. Gelukkig handel vir alle Muktadir Swart Hond Trader. Ek het baie slegte resensies gepos op BBV onlangs, en ek het gedink dit goed om te plaas 'n positiewe resensie vir een van die min FX produkte Ive ooit gebruik wat nuttig / winsgewend is. Laat dit bekend wees dat ek net die hersiening van die forum / stelsel self. dit is nie 'n sein diens. Daar is in die eerste plek 'n opvoeding site met 'n kerngroep van toegewyde lede. Hierdie lede het hulself bewys as goeie handelaars wees en is baie vrygewig met hulle tyd. DIE REAL sterkte van die BD-stelsel is die COMMUNITY handelaars wat dit omring. waarvan sommige al vir vyf of ses jaar. Toe ek besig was om op my voete in die vroeë 2011, het ek talle aanbiedinge vir een-tot-een afrigtingsessies via Skype - en nie net uit Swart Hond Dave. Ook uit ander kern lede. So ver as die stelsel self. Ek het eintlik huiwer om dit te noem 'n stelsel. Daar is baie meganiese stelsels daar buite wat jy kan gebruik, met vaste reëls. Ek het my regmatige deel gekoop en het my regmatige deel van die geld. Ek dink wat is nuttig om te weet oor hierdie forum is dat daar riglyne en basiese aanwysers wat gebruik word, maar jy werklik leer om handel prys aksie. Die stelsel / aanwyser stel is (en ek editorializing nou - dit is net my opinie) bloot 'n lens waardeur jy die prys aksie wat gebeur in die mark te sien. Ernstig. beteken die gemiddelde kleinhandel handelaar staan ​​'n kans handel teen groot banke wat HFT vermoë, motor-handelaars, binne-inligting, volledige spanne van ontleders toegewy aan 'n enkele geldeenheid paar, ens Ek sou sê NEE. Dus, die enigste manier om te wen in Forex is om nie te speel die spel, in my opinie. Dit is 'n baie meer basiese benadering, een wat 'n paar patrone wat herhaal in die mark kapitaliseer. Elke dag, en op elke tydraamwerk. Dit bring my by my volgende punt. daar is sub forums binne die forum opgedra aan elke handelaars potensiaal styl. vanaf 1 minuut kaarte tot hoër tydraamwerke (daaglikse en weeklikse kaarte). Ook, daar is eintlik net een stelsel, maar daar is vyf weergawes of menings van die basiese stelsel (oorspronklike, mtf1, mtf2, mtf3, en quick fix). Nuwe lede word toegang tot die basiese reëls in die quick fix artikel. Ek het self hierdie verhandel met sukses. Nadat jy 'n sekere aantal poste te bereik oor die forum, mag jy toegang tot die ander standpunte. Ek sou sê dit is 'n goeie skuif op daves deel. help handelaars suksesvol deur hulle die prys Aksie reëls op die eenvoudigste weergawe van die stelsel te leer. Moet ek klagtes Nie regtig nie. Ek gee dit slegs 4 sterre in plaas van 5, want die forum was baie oorweldigend / verwarrend vir my as 'n newbie twee jaar gelede. Al die aktiewe handelaars en newbie handelaars het tydskrifte en hul ambagte te teken. en dit lyk asof die BD reëls is 'n begin plek vir die meeste mense. Die meeste mense (insluitend 'n paar van die kern van die lede) het tweaked die basiese reëls om hul basiese styl aan te pas. Die oorgrote meerderheid van die mense te handel af van 15 min kaarte. maar daar is 'n hele reeks weergawes van hoe om ambagte te bestuur wanneer jy 'n inskrywing Swart Hond. Sommige mense het statiese stop verliese, ander gebruik swing hoogtepunte of laagtepunte, sommige gebruik spilpunte, ander gebruik dit gebaseer op ATR, ens Vir teikens. Daar is 'n paar mense op die forum of in die lewendige handel kamer wat gebruik (ernstig) 3 pit teikens. Daar is ander (soos ek) wat gewoond neem minder as 20 pitte. Sommige mense handel Asiatiese, sommige mense handel Londen, 'n paar mense handel New York, ens Ek moet sê - al is - as jy jouself te wy aan die forum, sal jy waarskynlik uiteindelik 'n groot handelaar of (soos ek) 'n halfpad ordentlike een . Aan die einde van die dag. tensy jy 'n inskrywing op 'n betroubare sein diens. daar is geen magic bullet en jou sukses as 'n handelaar is direk eweredig die tyd en moeite wat jy sit in te it. Black Hond Forex Trading System Liefde Trading koop / verkoop Arrow seine probeer om hierdie Nadat jy en geskryf oor die Swart Hond forex stelsel voor Ek is bly om te kom oor Paulus wat 'n fan van Swart Hond. Ek was veral bly toe hy gesê het hy sou 'n resensie vir GreatTradingSystems gebaseer op sy eie persoonlike ervarings van die handel die stelsel vir die laaste 6 maande te skryf. Paulus skryf nou oor sy handel en die Swart Hond stelsel op 'n gereelde basis en ek het hom toegelaat het om sy vennoot skakel om die handel stelsel sluit by die onderkant van sy resensie as wat hy geskryf het die hersiening gratis. Maar ek wil graag duidelik maak dat GreatTradingSystems nie wins op enige wyse uit wat verwys ek net wou 'n resensie geskryf deur iemand wat eintlik verhandel nie. Natuurlik kan 'n mens vra dat Paulus is vooroordeel te danke aan die feit dat hy is 'n filiaal van Swart Hond en as jy gewoonlik weet ek sou bevraagteken nie. Maar as hy dit plaas gereeld op sy handel en jy kan hom volg op sy webwerwe voordat jy die stelsel oorweeg om te koop (as jy wil om dit te doen) Ek dink dat jy baie van die geleentheid om te besluit hoe onafhanklike die resensie is sal hê. Swart Hond Forex Trading System Review Jason het my gevra om 'n resensie te skryf die Swart Hond Forex Trading iemand soos hy gretig is om 'n paar wat suksesvol gebruik het dit vir 'n redelike tydperk te kry was. Ive eintlik al met behulp van die stelsel sedert Augustus 2009 en in sy hersiene vorm, het die strategie meer as 1600 pitte gemaak. My oorspronklike metode vir die handel die Swart Hond gemaak ongeveer 1200 pitte in 'n 'n paar maande, maar was 'n bietjie te hoog onderhoud vir gemak so ek hersien die kriteria om uit te filtreer sommige van die hoër risiko ambagte. Voordat ek op die werklike strategie, al is, ek wou net om te praat oor wat die aankoop van die Swart Hond stelsel kry jy. Die diens van Dave, die skrywer van die stelsel, is soos geen ander en alle navrae sal hanteer word gewoonlik in 'n kwessie van ure. hersiene die kriteria om uit te filtreer sommige van die hoër risiko ambagte. Jy het ook toegang tot die Swart Hond forum waar ervaring Swart Hond handelaars hou tydskrifte van hul daaglikse ambagte wat is 'n baie nuttige hulpbron vir nuwe handelaars. Daar is ook 'n handel kamer waar handelaars sal vlag op potensiële Swart Hond ambagte lewe vir ander handelaars te neem Ive gesien soortgelyke dienste kos 100 8211 200 per maand alleen. Een tot een lewende handel via Skype kan ook gratis gereël. So as jy dink dat die stelsel is ook baie winsgewende sy natuurlik 'n groot pakket. Die enigste kritiek wat ek sou teen Swart Hond plaas is dat daar te veel maniere om dit en die baie belangrike handel te hê met 'n paar rock solid reëls dat jy net nie breek op alle handel. Die manier waarop ek handel Swart Hond is niks unieke sy regtig net 'n versameling van die aanwysers en reëls wat verskaf in die dokumentasie wat aan die Swart Hond site wat ek op die oomblik monitor 8 markte, maar sou aanbeveel kyk net 2 wanneer jy begin. Die markte wat ek gereeld kyk is USD / GBP, EUR / USD, USD / JPY, EUR / JPY, AUD / USD, NZD / USD, USD / CHF, USD / CAD en ek handel van die 15 minute tyd raam as die meeste Swart Hond handelaars doen. Die basiese reëls Ek volg is: - Dont neem ambagte uur weerskante van 'n hoë impak nuus aankondiging - Die 1 uur MACD (sien grafiek) het groen vir koop wees of te verkoop vir rooi. - Die Top van die MACD (sien grafiek) het bo die blou lyn vir 'n te wees koop hieronder vir 'n sell-Die prys moet wees bo die 50 EMA (sien grafiek) 038 15 EMO vir 'hieronder te koop vir 'n sell As almal in plek kan ons kyk vir moontlike inskrywings: - inskrywings gemaak wanneer die prys gaan deur en weerkaats die 15 ema. Ons wag vir die prys om te gaan 3 of 4 pitte verby die hoë (vir Buys) of die lae (vir Verkoop) van die vorige kers. Die stop verlies is 20 en die wins teiken ook 20. Maak seker jy het 'n blik op die kaarte vir duideliker uiteensetting. Koop en verkoop Trade Voorbeelde (Klik om te vergroot) BlackDogForex het versoek dat hierdie kaarte verwyder word as dit te veel inligting om die leser van hierdie artikel het. Handel voorbeelde geredigeer om nie weg te gee die stelsel op versoek van eienaar. Resultate wyse terug tot Augustus Ive gaan het sowat 75 suksessyfer met behulp Swart Hond forex op vlak wins limiet en stop verlies so kan dit aanbeveel 100 as jy op soek na 'n suksesvolle, lae risiko, eenvoudige handel strategie. Vir daaglikse updates op my Swart Hond handel plus ander hersiening kliek hier. BLACK DOG FOREX Handleiding Meta Trader (die beste System) Beste Forex Trading System Wel, ek dink nie so nie - ons het eintlik rondom die openbaar vir ongeveer sewe jaar nou al, al die handel stelsels wat uit terselfdertyd het skynbaar verdwyn Ek wonder hoekom. D ie honde het die oorwinning koers, die lae onttrekkings, die veelsydigheid en gemak van gebruik. Eenvoud ook. Dit is 'n paar van die redes waarom die honde het gefloreer. 98 van handelaars verloor - Dont doen wat hulle doen. Sit die Swart Honde op 'n grafiek en kyk vir die winste. Enige tyd-raam gebruik kan word. Forex. Metale. Indekse. Kommoditeite. ens Ons gebruik Meta Trader 4 kartering sagteware. Die belangrikste beginsel van ons program is eenvoud, die behoud van die kaarte weg van al die rommel aanwysers wat daar is. Jy weet, die een wat jou makelaar is lief vir jou te hê en gebruik - cos hy weet hulle dit nie werk en hy wil hê jy moet dit te gebruik. Seën hom. Ek weet dit is baie maklik om te hou die toevoeging van hierdie aanwyser en dat aanwyser, kort voor lank jy staar na 'n pizza. Moenie toegee aan hierdie verlore mentaliteit. As jy jou kop van wat die oorgrote meerderheid van die verlies van handelaars doen kan leegmaak, die N kan jy 'n kans te hê. As almal dit doen en verloor. dan hoef te doen it. Easy om te gebruik Trading System Die Swart Honde is net die swart pyle op ons kaarte geplaas deur 'n spesiale aanwyser, handel ons net in die rigting deur die m rigting. Indien 'n Swart Hond wys af, die N ons sal handel slegs met die rooi pyle. Indien 'n Swart Hond wys op, dan sal ons handel slegs met die blou pyle. Hoe eenvoudig is dat dit die basis van die oorspronklike Swart Hond en die stelsel handel as 'n geheel, hoewel ons nie meer gebruik nie, maar ons gebruik dieselfde beginsels met al ons metodes met die meeste van ons lede handel die kitsoplossing of die MTF2 / 3. Natuurlik neem ons ander dinge in ag, maar dit is die basis van die metode wat my goed gedien vir baie jare van die saak. Ek sal nie handel dryf enige ander metode in hierdie leeftyd. Maklik om te gebruik Trading System Die Swart Honde is net die swart pyle op ons kaarte geplaas deur 'n spesiale aanwyser, handel ons net in die rigting deur die m rigting. Indien 'n Swart Hond wys af, die N ons sal handel slegs met die rooi pyle. Indien 'n Swart Hond wys op, dan sal ons handel slegs met die blou pyle. Hoe eenvoudig is dat dit die basis van die oorspronklike Swart Hond en die stelsel handel as 'n geheel, hoewel ons nie meer gebruik nie, maar ons gebruik dieselfde beginsels met al ons metodes met die meeste van ons lede handel die kitsoplossing of die MTF2 / 3. Natuurlik neem ons ander dinge in ag, maar dit is die basis van die metode wat my goed gedien vir baie jare van die saak. Ek sal nie handel dryf enige ander metode in hierdie leeftyd. Handel strategieë wat hier werk is twee 15 minute tydperk kaarte as dit is my voorkeur tydperk. Al die metodes Swart Hond werk op enige tydraamwerk wat jy kies. Die USDCAD en die EURJPY hieronder wys die Swart Honde en die SES (blou en rooi pyle) in aksie. Swart Hond quick fix Dankie vir die lees oor die swart honde. Neem deel aan ons groot gemeenskap sal jy beslis help in jou handel. handel nooit weer alleen. Ons forum en Trading Kamer is tot u diens op 'n lid. Daar is mense van oor die hele wêreld al die valuta-markte handel en ons is geneig om mekaar te help in ons strategieë en metodes. Ons baie selde aktief handel ons vlagskip, die oorspronklike Swart Hond stelsel, en beveel dat alle nuwe lede volg 'n voorgestelde plan. Dit is om te lees en te bestudeer die oorspronklike stelsel net om die beginsels en konsepte wat ons gebruik in jou handel brein te kry en om te verstaan ​​hoe ons kyk na die markte. Dit kan gedoen word in parallel met die bestudering van en handel ons quick fix wat soortgelyke konsepte het. Sodra die QF dan bemeester is dit tyd om aan te beweeg na ons MTF2. Die QF is 'n fyn stelsel en een wat menige bot seerower klaaglik gepoog het om te kopieer. Ons het baie lede wat van Pirates gekoop net om uiteindelik later by die honde. Asseblief in ag neem. Hoekom het 'n quick fix Wel, ons gebruik om ons oorspronklike BD, MTF1, MTF2, en MTF3 het. Daar is besluit dat dit was net te veel. Information overload. Soos u weet, is BD nie meer verhandel en MTF1 en MTF3 is uitgestel, maar is ter insae beskikbaar in ons Beamptes 50 Club. Die Ø50 Club is vir die lede wat gereelde geword. Dit laat nog twee uitstekende stelsels. Beide baie soortgelyk, op die pad. En buitendien, die quick fix doen presies wat - dit kry jy gaan in die kortste moontlike tyd. Wil sien 'n paar kaarte van die QF Die volgende tabelle net een van ons aanwysers vir duidelikheid te wys. Het geen illusies oor hoe goed hierdie metodes is. Die meeste van die kaarte hieronder toon einde van die spel op 'n Vrydag, was hulle nie-kers opgetel. Ek het nie aktief handel almal wat hieronder as ek wil om te konsentreer op slegs twee of drie getoon. Nietemin, hulle wys goeie gebiede van inskrywing en ek sê areas as gevolg by Black Dog ons nie aanwysers handel. Ons kyk vir 'n spesifieke inskrywing situasie na die waarskuwings ons gesleep het om 'n spesifieke geldeenheid paar. Ek handel oor die algemeen die 15 minute tyd raam, maar ons het 'n keuse hieronder neer vir jou. Hier is die GBPCHF M15: Groot nuus geraak kabel hieronder te - Ek is geneig om weg te staan ​​wanneer hierdie nuus aankondiging is dreigende as ek is uitgevang te veel keer probeer om te voorspel of antisipeer beweeg. Dit is beter om net laat die stelsel werk vir jou. Die Swart Honde (enige stelsel) werk op enige tyd raam en handel voertuig maar die Daily grafiek van die EURCHF hieronder is te stadig vir my geduld. Ek dink ek is 'n scalper op die hart dra. Maar daar is baie handelaars wat verkies om die hoër tydraamwerke - diegene by die werk, byvoorbeeld, of met ander verpligtinge. Net uit nuuskierigheid, op die tweede van die twee seine op die EURCHF bo-op was daar eintlik meer as 500 pitte in die beweeg. Daar was toe 'n retrace gevolg deur 'n verdere daling van meer as 1300 pitte. Ek moet nog 'n blik op hierdie Daily tyd neem. Ons het 'n EURJPY grafiek volgende, van die H4 tyd - weer, te stadig vir my, maar ok vir 'n paar. Slegs twee seine op hierdie grafiek as die vorige af seine was ongeldig te danke aan ons ander confirmers. Dit is nie 'n probleem as ons nie kan verwag om elke sein handel. Die H1 tydraamwerk (1 uur) is dieselfde as enige ander - met baie geldige seine. Dit is aan jou hoe jy aanpak aanpak van die probleem. Dit was die enigste geldige sein op hierdie spesifieke Vrydag wat op ongeveer middag GMT gekom. Die Dow Jones-indeks is 'n ander een wat ek handel gereeld, maar nie op die H1 as volgende getoon. As jou makelaar bied indekse dan die moeite werd om 'n blik op die Dow. Die beoefening van die tema van wat die gereelde tydgleuwe ons nou 'n 30 minuut grafiek van die EURUSD toon drie seine. Nou, net om die manier waarop ek verruil vir 'n ma (as ek gedoen het die 30 minute) beskryf - die derde sein sal nie my versoek is net soos die nuus aankondiging steeds in die spel was. Die gevolge daarvan is duidelik verwerp en prys teruggekeer na pre-nuus vlakke. Ek staan ​​ook opsy gedurende hierdie wisselvalligheid. Die tweede sein nie 'n rol speel nie soos ek reeds in die handel sou gewees het van die begin af sein voordat die tweede sein aangekom. Onthou, ons het nie ingaan op hierdie seine - hulle sê vir ons dat daar iets gebeur en ons het dan 'n besluit neem. Hier is die term: Ons het nie baie in ons Trading Kamer wat verlief met handel Gold het - maar 'n paar te doen en hulle doen goed. Ek persoonlik het nog nooit goed daarmee en bly saam met my twee geldeenhede en die Dow. Volgende, ons het 'n 5 minute grafiek: Hier is 'n ander H1 grafiek dié tyd van Brent wat twee ordentlike seine. Ek sal nie verder kommentaar lewer nie. ID beter sluit die kaarte met 'n M1 een minuut tyd raam. Persoonlik, ek glo hierdie tyd raam is vir verloorders - en Im een ​​van hulle. Net te vinnig vir my as ek kan nie my handel brein kry in harmonie met daardie spoed. Sit my op die M15 tyd en dit is 'n heel ander storie. Perde vir kursusse. Die Swart Hond quick fix is ​​oorspronklik verkoop as 'n aparte stelsel, maar ons het besluit om dit alles te neem binne die eenmalige koopprys. Daar is niks meer om te betaal met die honde. Jy wys geloof in ons deur die aankoop van die honde - ons probeer om heen en weer in die verskaffing van al die hulp wat ons kan. Maar moet asseblief in gedagte hou dat ons graag te handel. Ons het nou baie lede wat gee om hul eie tyd in om ander te help om 'n beter handelaars geword. Ons forum en Trading Kamer is baie baie vriendelik en ons het die geleentheid geskerts toe die markte is stil. Dit seker slae staar na die kaarte heeldag op jou eensaam. Ons hoop dat jy by ons aansluit in die handel die honde, maar indien nie, dan moet jy laat my wens jou alles van die beste in jou handel. Die Beste van die Beste - die MTF's Ons Mini Trend-Finders (of MTF's) is die beste wat ons het en dit gebruik word deur 'n groot persentasie van BD handelaars. Hoewel dit moet gesê word dat die QF neem sy regmatige deel te. Soos met alle metodes Swart Hond jy kan meng en pas as dit so wil jy. Die idee is immers is om winste maak nie saak wat dit neem om en Swart Hond verstaan ​​dat nie alle handelaars is dieselfde. Sommige soos 'n duidelike handel skerm terwyl ander verkies beide van ons bevestig aanwysers aan die onderkant. Sommige voer selfs ambagte binne ons Geen Trade Zone indien die sein is sterk genoeg, terwyl ander 'n vaste reël hieroor. Wat ook al die geval is, sal Swart Hond die seine vir jou wat die handel besluite gemaak moet word met vertroue in staat sal stel genereer. Soos met alle metodes Swart Hond, pas die volgende: ENIGE grafiek of instrument handel handel te eniger tyd raam handel met behulp van Meta Trader 4 handel in ons lewe Trading Kamer met ander handelaars van regoor die wêreld het toegang tot ons forum, behalwe die Beamptes 50 Club wat vereis 50 poste vir 'n outomatiese inskrywing begin jou eie joernaal in ons Forum, stuur jou ambagte vir bespreking vaardig geword en help ander nuwe handelaars geniet ons biblioteek en Free Stuff afdelings 'n Swart Hond affiliate en maak ekstra, en / of deel van ons tuis besigheid ondernemings Een ding is seker, sal jy by een van die vriendelikste forums op die net - almal help almal, indien moontlik. Daar is altyd iemand wat 'n antwoord vir jou sal hê. Een interessante feit is dat ons soms sien handelaars verdwyn. Ek veronderstel dat dit-stelsel hop instink is moeilik om op te gee nie, maar altyd ons sien terug in die vou voor te lank. Haal - maak nie saak wat die stelsel probeer ek, ek kom altyd terug na die honde In elk geval, genoeg van die pluis, ons is nie baie goed in. Let daarop dat ons nie gebruik maak van die standaard verkope bladsy frases - n skokkende ontdekking of Forex leemte en die mooi 10,000 in 'n dag van 'n 50-rekening. Ook nie wys ons die verskeidenheid van nie-bestaande CD's, of moet ons wys die valse verklarings en tyd-sensitiewe-sluit-nou-of-ander foefies. Ons moenie gebruik flitsende ligte, dansende meisies, of lui klokkies en fluitjies. Die fantastiese as jy saam met ons, maar nie die einde van die wêreld as jy dit nie. Ons weet almal dit is 'n stryd teen Moeder Forex en handelaars moet saamstaan ​​en wens mekaar goed. Die beste van geluk aan julle. Siek wys jou nou 'n paar foto's van my op die see met my laptop en 'n Pina Colada op die tafel langs my. Ja, ek is handel en die maak van 'n fortuin. Nee, beter nie cos dit wouldnt waar te wees. Ja, ek het verhuis na Spanje om die Verenigde Koninkryk weer te vermy en handel het my toegelaat om dit te doen. Maar dis waar dit eindig. Im dieselfde as die volgende ou. Terug na handel. Soos gewoonlik goed wys jou 'n paar kaarte van die MTF3, minus aanwysers soos ons nie wil hê dat die spel weg te gee, doen ons almal die onderstaande is gebreek by afsluiting van die spel op Vrydag kaarte. Eerste het ons die forex EURJPY 15 minute, drie seine vandag maar die eerste was eerder vroeg vir my. Die EURUSD het twee seine, die tweede eerder beter as die eerste. Maar die idee wanneer intra-dag handel is nie te laat 'n wenner 'n verloorder as met die eerste van die twee seine. Kabel het soortgelyke twee opstelling om die vorige grafiek. Geen verdere kommentaar. Gold 15 minute het redelik goed was net die afgelope tyd as jy baie versigtig wees. Drie beauts hier - en 'n vierde baie vroeg in die oggend - UK tyd. Op die Daily tyd om te wys dat die honde kan gebruik word op enige tyd raam. Die FTSE wat baie vrygewig sedert die laaste week van April gee sowat 300 punte. Brent olie op die 15 minute - 'n paar groot ambagte daar. Net om te wys dat die honde werk op aandele - Heres 'n ander Daily tyd raam. Maar wat van al die ander pyle wat nie-so-goeie ambagte was gelukkig, dit is waar ons bevestig aanwysers kom in die spel. Een of albei. Ons het ook 'n Geen Trade Zone wat ons uit 'n baie moeite hou. Wanneer die handel die laer tydsraamwerke dan vermy ons nuus - dit kan baie wisselvallig wees, maar nuus is nodig om die mark skuif te maak, sodat ons kan kry in daardie sappige beweeg. Ons gee dit net 'n bietjie tyd om te gaan sit, is al. Ons het 'n paar ander toertjies in ons mou te om ons te help in die daaglikse stryd met Moeder Forex. Die punt is, by Black Dog, het ons nie die pyle, of enige ander aanduiding handel. Hulle dui eenvoudig. Ons het goed gebruik en stryd getoets middel van betreding van 'n mark deur te laat kom na die VSA en nie andersom nie met ons jaag die mark. Natuurlik, dit kom alles tot niks as 'n handelaar nie eenvoudige reëls kan volg. Dit is die kern van die probleem en oor die algemeen die antwoord op 'n mislukte handel. Ons tout geduld en dissipline soos 'n goed gebruik platespeler. Hulle sê dat 95 van die handelaars geld verloor of blaas hul rekening, waarskynlik die verlaat van die handel toneel heeltemal wat 'n skreiende skande. Ek persoonlik dink dit is hoër as dié. Ek baie gou besef die redes hiervoor en dienooreenkomstig en drasties verander my deuntjie. Ek moes 'n vars blik op die aanpak van hierdie besigheid cos daar neem seker is 'n paar fantastiese geld gemaak word as jy weet wat jy doen. Dit didnt neem my baie lank om te sien dat dit wat almal doen en die gebruik gedoen en gebruik deur die jare met geen groot sukses was. Almal, maar almal gebruik dieselfde ou metodes met dieselfde ou uitkoms - mislukking. Moenie doen en gebruik wat die verloorders te doen en te gebruik. Buite die boks dink. Hier is 'n ander punt om te oorweeg - as die makelaars gee jy, gratis, al hierdie fantastiese aanwysers dan kan jy seker wees soos die hel dat hulle nie werk nie. Dink daaroor. Dit is nie vuurpyl wetenskap. Hulle is nie van plan om jou te voorsien met die middele om baie geld trek hulle - niks kan sekerder wees. Dit is hier waar Swart Hond kom tot die redding. Baie dankie vir die lees. Sien julle op die inside. Black Hond System Swart hond stelsel is 'n forex strategie wat gebaseer is op die bewegende gemiddeldes en die MACD (bewegende gemiddelde konvergensie divergensie). Dit is 'n baie eenvoudige handel strategie. Selfs die newbie handelaars kan die swart hond stelsel te verstaan. Maar die begrip van 'n stelsel en bemeester dit met dissipline is twee verskillende dinge. Die bemeestering van die stelsel is gemoeid met die praktyk en die dissipline, terwyl verstand is wat kennis dra van iets. Kennis alleen is nie voldoende om te slaag in die handel besigheid. Slegs die sleutel tot sukses in forex is selfdissipline. Jy moet ook 'n bewese strategie / stelsel wat werklik werk. Dit nie die geval sin maak as jy die beoefening van die stelsel, met die volledige dissipline en toewyding toe die stelsel self is 'n mislukking. Jy is geluk y om hier te wees. Ons deel die stelsel wat bewys en goed getoets op historiese prys data. Goeie stelsel is nie dat 'n mens wat 100 wen resultaat genereer. Geen enige stelsel kan lewer dat die vlak van gevolg. Dit is alles oor gesonde verstand. Gesonde verstand sinvol in die mark. Byvoorbeeld, kan 'n stelsel verkoop sein in die regstelling van 'n uptrend wys. So 'n ongedissiplineerde handelaar sal verkoop blindelings volg die stelsel en hy sal verloor en blameer die stelsel. Dit blyk dat die gesonde verstand ontbreek in die handelaar. Kom ons kom terug na die Swart Hond System. Hierdie aanwyser gebruik slegs drie tipes tegniese aanwyser om die handel sein te genereer. Wanneer die swart hond stelsel korrek op jou stelsel geïnstalleer is jou handel term sal lyk: XP Moving Average: Dit is 'n kombinasie van twee bewegende gemiddeldes vorming van 'n kanaal. Ons sal verkoop en koop volgens hierdie kanaal. Die kanaal is groen in lomp mark en rooi in lomp mark. MACD: MACD in hierdie stelsel werk as 'n bevestiging van gereedskap. Dit beweeg in en uit lomp en lomp grondgebied. Arrows: Arrows is die finale bevestiging voordat ons 'n handelsmerk uit te voer. Jy sal te koop wees wanneer 'n blou pyl in die gesig staar in die rigting van die noorde verskyn op die grafiek en verkoop wanneer 'n rooi pyl in die gesig staar na die suide op die grafiek verskyn. Koop 'voorwaardes met behulp van swart hond System. Prys moet binne die omvang van XP bewegende gemiddelde kanaal. 'N Blou pyl moet verskyn onder die prys grafiek. Wag vir die MACD te styg tot die positiewe terrein. Koop sodra die MACD is in positiewe terrein. Plaas jou stop net onder die onlangse swaai laag. Jy moet jou winste te neem wanneer die MACD histogram kruisies rooi lyn aan die negatiewe kant van die aanwyser venster MACD. Verkoop voorwaardes met behulp van swart hond System. Prys moet binne die omvang van XP bewegende gemiddelde kanaal. A blou rooi verskyn bo die prys grafiek. Wag vir die MACD te duik om die negatiewe terrein. Verkoop sodra die MACD is in negatiewe terrein. Plaas jou stop net bo die onlangse swaai hoog. Jy moet jou winste te neem wanneer die MACD histogram kruisies rooi lyn aan die onderstebo op die aanwyser venster MACD. Gratis Forex Swart Hond SystemBlack Hond Forex Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 61 Swart Hond Trading System Swart Hond forex metode Die Oorspronklike BD System gebruik die volgende persoonlike aanwysers Die BD Dit is 'n pyl wys in watter rigting jy handel in ag moet neem. Die EMO Channel Dit hou jou aan die regterkant van die mark en is kleurgekodeerde vir maklike identifikasie. Hierdie lyne 'n belangrike rol in die bepaling van jou presiese inskrywing speel ook. Die SES (Gewone Entry Seine) Dit is die rooi en blou pyle wat alarm maak en jou vertel 'n handelsmerk opstel kan wees in wording. Die Custom MACD gebruik om die tendens en die buitenste ingang verifieer, sowel as nuttig in die bepaling van die uitgang. Die Mini Trend Finder Forex System gebruik die oorspronklike BD stelsel as 'n grondslag vir 'n hoogs akkurate en maklik om te gebruik forex strategie. Hou in gedagte, die Mini Trend Finder System is nie noodwendig beter as die oorspronklike BD System, net anders. Maar baie van BD Handelaars het oorgeskakel na die Mini Trend Finder System want jy is geneig om meer inskrywing seine en opsies te kry om in die mark. Die Mini Trend Finder System gebruik die volgende persoonlike aanwysers Die BD Dit is 'n pyl vertoning in watter rigting jy handel in ag moet neem. Die EMO Channel Dit hou jou aan die regterkant van die mark en is kleurgekodeerde vir maklike identifikasie. Hierdie lyne 'n belangrike rol in die bepaling van jou presiese inskrywing speel ook. Die SES (Gewone Entry Seine) Dit is die rooi en blou pyle wat alarm maak en jou vertel 'n handelsmerk opstel kan wees in wording. Die Custom RSI gebruik om die tendens te verifieer en bevestig toegang en uitgang punte.

No comments:

Post a Comment