Thursday 23 November 2017

Rtfx Forex Toernooi


RTFX resensies RTFX is 'n baie goeie geselskap. Ek het 6 posisie in die demo wedstryd en dus is ek 'n rekening werd € 1000 op voorwaarde dat as ek het 'n wins met behulp van hierdie rekening, sal ek die reg RTO onttrek hierdie wins gegee. Op 20 Mei 2010, is my rekening geopen en gekrediteer met euro 1000. Ek gebruik hierdie bedrag vir verhandeling wat 'n wins van EUR 1100. gemaak op 2 Julie 2010, het ek gevra RTFX my EUR 1000 stuur uit my wins van EUR 1000 . My bankrekening ontvang EUR 1000 op 6 Julie 2010. soos Ek is baie gelukkig as gevolg van RTFX hounouring sy verbintenis van die verhuring van die pryswenners onttrek die bedrag geld wat hulle maak gebruik van rekeninge aangegee as 'n prys om top 20 posisie houers in hul maandelikse wedstryd. As gevolg van hierdie aangename ervaring dat ek van die saak met RTFX, dit is nie uit plek vir my om te sê dat RTFX is een van die beste maatskappye. Chaudhary Mohammed Haroon Ozare, Chakwal, Pakistan Tags: RTFX resensies MAKELAARS DEUR COUNTRY Nuwe Poll Soek Whos aanlyn Daar is tans 30 gaste aanlyn. kopieer 2008 mdash 2016 100FOREXBROKERS ALLE REGTE RESERVEDForex nuus en analise Realtime Forex bied 'n insig in die primêre metodes van ontleding van die Forex markte. Alle Forex nuus en analise is opgedateer op 'n baie minimum, op 'n daaglikse basis. Tog is 'n paar tools opgedateer met veel groter frekwensie. Hierdie webwerf bestaan ​​uit Forex nuus, Fundamentele ontleding, tegniese ontleding, Tegniese voorspellings en FX gereedskap. Beide tegniese en fundamentele benaderings kan onafhanklik beskou word en eksklusiewe van mekaar, maar dit word toenemend duidelik dat die besluit om op te tree in die mark 'n versigtige balans van beide benaderings behoort te wees, terwyl dit ook, natuurlik, hou in perspektief die tyd van die verwagte beleggings duur. Fundamentele ontleding en Nuus dollar kloue terug geringe verliese ná sagter NFP Deur Emman Xuereb Laaste Forex Nuus 10 uur gelede dollar kloue terug geringe verliese ná sagter NFP 4 dae gelede dollar hou firma as sleutel poste data handelaars oog 6 dae gelede dollar conolidates voor Vrydae nonfarm betaalstate 6 dae gelede pond stel nuwe post-Brexit lae 8 dae gelede GBP gejaagd soos Brexit begin vorm aanneem, maar die totale sentiment is steeds hoër op DB nuus Komende Ekonomiese Aktiwiteite Tegniese Analise en voorspellings Forex Tegniese Verslag: Maandag 10 Oktober 2016 Laaste opgedateer op 3 dae gelede by 23:00 Vorige. Close: - 1,1235 waarna swakheid dit kan stel om 'n drif af na 1,1135 limiet 1,1201 Tegniese sterk punte Tradertips Scenario Dit kan 'n toets hoër te 1,1203 probeer. Elliott: algemene plat regstelling tot Pivot punte Geen Pivot punte bereik is. Gewilde Nuus Artikels FTSE 100 Verloor 23 miljard nadat Deutsche Bank Aandeelprys Plunge dollar kloue terug geringe verliese ná sagter NFP dollar het hard soos handelaars oog sleutel poste data dollar conolidates voor Vrydae nonfarm verloont pond stel nuwe post-Brexit lae GBP gejaagd soos Brexit begin vorm aanneem, maar die totale sentiment is steeds hoër op DB nuus Risiko-Off deurslag gee, JPY betree sy vierde dag van winste Canadas dollar styg as OPEC eens te sny olie outputForex DEMO en lewende handel Wedstrijden 2016 Waar is hierdie man wat ek ken die soort van makelaar jy is op soek na ek hierdie makelaars vir maande getoets hulle bied geen-reqoutes, toelaat EA toelaat st TP van 1pip of minder en bied steeds MT4 4- syfer pryse voer ek sal die lys van die makelaars deel met julle alleen op voorwaarde dat jy deel die EA met my. Kontak my as jy instem om hierdie terme my e-pos: serious. businnesEAgmail. Vriendelike groete, serious. businnes handelaar 12 Julie 2012 MI B. G Ek is op soek na 'n betroubare gereguleer forex makelaar wat die volgende: VASTE 1 PIP OP EURSD 4 getalle WAT aggressiewe scalping WAT deskundige adviseur. INSTANT EXCUTION EN GEEN REQOUT .. As jy bevind ek belowe jou 'n miljoen dollar op 24 URE VANAF 100 dollar. Trade4Me wil nooi u om saam met ons Demo Contest Theres geen koste om deel te neem in hierdie wedstryd en jy het niks om te verloor deur meeding in hierdie geen-risiko demo rekening wedstryd In ons demo wedstryd sal ons toeken die top 10 wenners (hoogste Tegoeden) . Neem deel aan ons volgende wedstryd en die beste van geluk wedstryd inskrywing EN GESKIKTHEID Die wedstryd is oop net vir nuwe kliënte wat nie die handhawing van 'n werklike rekening met Easy-Forex Bpk in hul name. Intekenaar Ouderdom moet ouer as 18 jaar. CONTEST handelstydperk Die wedstryd sal begin op die 21 Junie 2010, en eindig op die 20ste Julie 2010. (30 Dae handelstydperk) Die top 10 gebruikers met die hoogste balans in hul demo rekeninge sal die pryse te wen. 1ste Prys 1250 2de Prys 1,000 3de Prys 750 4-10de Pryse 300 Belangrike 2 Voorwaardes 1. Wenners moet verpligte bedrag in hul nuwe werklike rekening nadat hy ten einde ons in staat stel om die prys in hul rekeninge krediet deponeer. Die verpligte bedrag moet wees soos volg: 1 deur 3 wenners 250 ten einde die prys ontvang in hul nuwe ware rekeninge moet deponeer. 4 deur 10 wenners moet 200 ten einde die prys ontvang in hul nuwe ware rekeninge inbetaal. 2. Al die pryse sal gekrediteer in die wenners Real rekening vir verhandeling doel en nie teruggetrek word, kan 'n wins bo die prys bedrag onttrek word, insluitend die verpligte gedeponeerde bedrag. Hoe werk die Demo inhoud werk (Opsomming) Open gratis demo rekening deur die invul van die vorm hieronder. Jy sal jou demo rekening login details binnekort per e-pos. Begin handel op jou gratis demo rekening van 21 Junie (12:00 GMT) tot 20 Julie 2010 (23:59 GMT). Die Hoogste Tegoeden vir die top 10 gebruikers aan die einde van die wedstryd (20 Julie) sal wen die genoemde pryse. Wenners moet die bogenoemde bedrae wat gebaseer is op hul rang ten einde te deponeer om hul pryse ontvang. Prys bedrag sal in die wenners werklike rekening vir verhandeling doel slegs gedeponeer en enige wins kan teruggetrek word. Tydens die wedstryd tydperk kan jy die updated uitslae vir die top 10 plekke van die Wedstryd resultate afdeling. Hoe kan ek participateWas verbaas om al hierdie negatiewe kommentaar so gedink plaas my vinnige oorsig te sien. Ek deel te neem in die wedstryd sedert verlede 2 jaar. Het die prysgeld 6 keer amp dit is reguit vorentoe toegeskryf aan my RTFX rekening binne 2-4 dae. Ondersteuningspersoneel was vinnig amp professionele om enige probleem wat ek tot dusver teëgekom op te los. Algehele my ervaring met RTFX is baie positief. Hou die opdatering van my ervaring met hierdie makelaar van tyd tot tyd. ) RANA Khalid 03216459651 September 15, 2014 Ja, ek het € 3000 en daarna geblokkeer, my gedetailleerde sienings post op TFC skakel Tij Dit is baie slegte makelaar. Sou graag wou weet of enige deelnemers hul prysgeld gekry het. Lyk soos 'n bedrogspul makelaar Trader ek een van die wenner top 3 op 2011.but Ek het die prize. scamm. lier. waste time. remove hierdie makelaar pls. I sweer ek sal nie die maak van enige Buis Ness om them..king nie en koningin scamm brokeeDates: September 1, 2014 - 31 Augustus 2015 Duur: 1 maand, 1 jaar Registrasie open: Die hele jaar 2013-2014 om deel te neem: Registreer 'n demo account. Top-15 maandelikse en top-10 algehele presteerders in aanmerking kom om te wen gratis marge kapitaal en oop werklike handel rekeninge. 5000 vir die beste prestasie 3000 vir die tweede beste prestasie 2000 vir die derde beste prestasie 1000 van die 4de tot 15de beste prestasie Algemene posisie (eindig 29 Augustus 2014): 20.000 vir die beste prestasie 10,000 vir die tweede beste prestasie 6000 vir die derde beste prestasie 2000 van die vierde tot die tiende beste prestasie Hoe om te kry: die beste positiewe prestasie behaal oor die maand bereik, en oor die jaar. Ander maniere om te FXMiles wen: Beste daaglikse en weeklikse prestasie, wat oorslaan na 'n gas ontleder en ander groot aansporings om win. Additional information: Die eerste 15.000 wat registreer, sal toegelaat word om deel te neem. Handelaars kan ook pryse wen, selfs as hulle rang in die maandelikse top-15 hoef. hulle godd Ek het prysgeld en withdrwan aaprox € 3000 van Tfx maar hierdie keer het ek nie weet wat daar gebeur het en toe ek versoek om my maandelikse winnner prys op te eis hulle geantwoord my 'n e-pos. my e-pos en daar antwoorde word hieronder ook maandelikse wenner bladsy wys my as 'n wenner foto ook hier aangeheg i61.tinypic / 2zrgobt. jpg Geagte mnr Khalid, Ons skryf om jou te laat weet dat ons voortgesette monitering ons gewaarsku om sekere handel aktiwiteit op gegee jou rekening wat vertoon ondubbelsinnige samespanning aktiwiteit wat handel etiket verbreek by RTFX. Deur jou ambagte, het jy onregverdig voordeel uit die Vrystaat Marge deur RTFX Ltd aan u verskaf en saamgespan met 'n ander handelaar in so 'n wyse waardeur twee partye plaas gelyke en teenoorgestelde ambagte in dieselfde geldeenheid paar op dieselfde tyd, wat lei tot 'n rekening opname van 'n wins op die fondse wat aan RTFX, terwyl die ander party wat 'n verlies op fondse soortgelyke eiendom van RTFX. Hierdie tipe van die aktiwiteit is nie RTFX Ltd aanvaarbaar en ons dus kanselleer die PampL afgelei van die saamsweer ambagte. Ongelukkig het ons ook laat weet dat RTFX is jou rekening sluit en ons sal nie meer aanvaar jou as 'n kliënt in die toekoms. Sowel jou te laat weet ons dat jy nie sal geregtig wees om enige toekomstige pryse te wen van enige oomblik en / of toekomstige kompetisies georganiseer deur RTFX en / of sy vennote. Ons is in kennis gestel word deur ons vennoot RTFX dat jou handel aktiwiteit vertoon ondubbelsinnige onwettige aktiwiteit te wins van die Vrystaat Marge gegee om jou te maak. Hierdie tipe van onwettige aktiwiteit is nie aanvaarbaar nie en ons hiermee diskwalifiseer jy uit die Forex kampioenskap. Daarom is julle onbevoeg die wedstryd. Sodanige besluit deur TFC is finaal en kan nie betwis word. Dit is verkeerd, jy nie wil om te gee my prys, as jy enige onwettige aktiwiteit te vind waarom jy my nie gediskwalifiseer op daardie tydstip. Hoekom jy net gediskwalifiseer my wanneer ek eis vir prys. En ná hierdie dinge nie enige antwoord geen antwoord van TFC Winner foto is ook hier aangeheg i61.tinypic / 2zrgobt. jpg

No comments:

Post a Comment